TagLine Here
.Buxenger ref max37 - free software

BTCClicks.com BannerBTCClicks.com Banner

Klikačky - má to smysl?

Internet je mocný nástroj propagace a může být také prostředím, kde se dají vydělat peníze. Někdy i hodně velké. Pozor ale na lákavénabídky rychlých cest ke zbohatnutí s minimem práce. Dost často se pod nimi skrývají různé druhy pyramidových schémat – a když už nejde o podvod, který slouží k oškubání důvěřivců o peníze, většinouse výrazně rozcházejí skutečné výdělky s těmi slibovanýmiv propagačních materiálech.

I na internetu obvykle platí, že bez práce nejsou koláčeSerióznímožnosti, jak na internetu vydělávat, s sebou obvykle nesou nutnost určitých vstupních investic, dost úsilívěnovaného rozvoji webového projektu a zajištění jeho organizačního a technického zázemí – a na začátku dobrý nápad, který ne každý dostane. A i když takový projekt uspěje a uživí sebe i svého stvořitele, ve většině případů z něj milionáře neudělá. Jak se říká – je mnoho povolaných a málo vyvolených. O tom, zda se podnikatel na internetu stane či nestane dalším Markem Zuckerbergem (většinou spíš nestane), rozhoduje nejen dobrý nápad, ale také to, že musí přijít v pravou chvíli – a navíc je tu ona nepolapitelná veličina, které se říká šťastná náhoda. Uživit se však podnikáním na internetu dá – a dost často lze takové podnikání řídit z domova.

Dobrý nápad v pravou chvíli

Ne vždy musí člověk přijít s něčím absolutně novým, co do té doby nikoho nenapadlo. Spíš se musí se svým nápadem trefit do správné chvíle. Příkladem budiž „vynález“ již zmíněného Marka Zuckerberga. Cosi jako sociální sítě vznikalo už před Facebookem, některé projekty byly i u nás – jako třeba server LibimSeTi.cz či kontroverzní a již dávno zkrachovalý projekt Peprnet.cz, za nímž stál moderátor Slávek Boura, který má své období slávy dávno za sebou. Na většinu z nich si dnes už nikdo nevzpomene, bez většího úspěchu zmizely v propadlišti dějinNajdete nás na Facebooku - ref club NATURAS - výdělek klikáním

Facebook se stal v oboru komunitních serverů slepicí snášející zlatá vejce a projektem, který definoval celý svět sociálních sítí a určil směr jeho dalšího vývoje. Přetvořit existující nesmělé pokusy o něco nového ve skutečnýfenomén se ale podaří skutečně jen málokomu.

Internetový prodej

Asi nejobvyklejším způsobem vydělávání na internetu je jeho využití coby prodejního kanálu. Zboží lze prostřednictvím internetu prodávat několika různými způsoby. Pro ty, kdo se nechtějí obchodování na internetu věnovat naplno a budovat si skutečný e-shop, mohou být řešením aukční servery či internetové bazary, kde mohou své zboží nabízet. Kdo to ale myslí s prodejem na internetu vážně, ten už musí začít přemýšlet o budovánískutečného internetového obchodu. Založit si e-shop není zase tak moc složité a nemusí to být ani moc drahé, pokud obchodník půjde cestou pronájmu již hotového řešení – ceny se pak pohybují v řádu tisícovek měsíčně. Existují i volně dostupná řešení, která jsou k dispozici zdarma – tedy alespoň co se týče pořizovací ceny. Obvykle se však hodí jen pro někoho, kdo prodává jen pár produktů či někoho, kdo si chce napřed prodej přes internet v malém vyzkoušet. Volně dostupné řešení je možné přizpůsobit svým potřebám – to už ale pár stovek čitisícovek stojí a míra tohoto uzpůsobení je omezená. Na druhé straně nechat si naprogramovat e-shop na míruuž vyžaduje investici v řádu desítek až stovek tisíc korun.

Jako příklad uvádíme e-shop založený na systému zdarma Zen cart s robustním scriptem a spousty volitelných šablon. Odkaz zde

Internetové stránky jako zdroj zisku

Zdrojem výdělků se může stát i blog nebo osobní internetové stránky. Nebo „samo-domo“ založený internetový magazín. Základní podmínkou úspěchu je zajímavý a pravidelně aktualizovaný obsah, který na naše stránky přiláká dostatečné množství lidí. Důležitá je také relevance obsahu – jednak z hlediska smysluplnosti textů a užitečnosti informací v nich obsažených a jednak také z hlediska jeho souvislosti se zaměřením daného webu (pokud na internetovém magazínu zaměřeném na programování vycházejí každou chvíli PR články o prostředcích na hubnutí, masážních vanách a podobně, relevance webu jde výrazně dolů). Relevance je jedním z kritérií pro tzv. page rank, algoritmus, podle nějž vyhledavače posuzují hodnověrnost dané stránky. A který pak ovlivňuje umístění stránky ve výsledcích vyhledávání.

Ve chvíli, kdy je blog či magazín na světě, je možné se pokusit ho proměnit ve zdroj příjmů. Možností, jak zpeněžitnávštěvnost svého webu, je více. Žádné zázračné výdělky bez práce ale nečekejte. Web s návštěvností pár desítek přístupů denně (nedejbože týdně) toho moc nevydělá. Zajímavý obsah a solidní návštěvnost je základ pro jakékoli pokusy o „monetizaci webu, jak se dnes přetvoření neziskového webu na ziskový odborně říká.

Monetizace webu v praxi

Jednou z nejobvyklejších možností monetizace je zapojení webu do tzv. obsahové sítě a vydělávání nakontextové reklaměVyhledávače umožňují zadavatelům reklamy objednat si u nich (a zaplatit) za klíčová slova. Jejich reklama pak bude zobrazována u výsledků vyhledávání, které tato klíčová slova obsahují. Součástí tohoto systému pro zobrazování kontextové reklamy ve vyhledávačích je tzv. obsahová síť – síť partnerských webů, které jsou zapojeny do systému a zobrazování reklamy navázané na klíčová slova umožňují. Jednou z možností, jak svůj web proměnit v nástroj na vydělávní peněz, je zapojit se do takové sítě. Pokaždé, když vyhledávač přivede na naše stránky někoho, kdo klikne na reklamu inzerenta, znamená to pro vyhledávač příjemza reklamu (na principu PPC – pay per click, platba za každý proklik). O tento příjem se pak vyhledávač podělí s provozovatelem dané webové stránky, jejímž prostřednictvím byl proklik realizován.

Nejvyužívanější službou tohoto typu je Google AdSense. Zapojit se do tohoto systému není nijak složité. Na stránkách Googlu je možné si snadno zažádat o zařazení svého webu do systému – je však nutné počítat s tím, žeschválení žádosti může nějaký čas trvat a není jisté, zda bude schválena. Ne o každý web Google stojí. Pokud ano, pak už je potřeba jen založit si účet, vygenerovats i kódy reklamních bloků, které umístíme na naše stránky a pak už jen doufat, že to něco „kápne“. Výše výdělku je závislá zejména na návštěvnosti webu a z ní plynoucího množství prokliků. Pokud se návštěvnost webu pohybuje v řádu desítek či stovek přístupů měsíčně, je možné, že výsledkem bude čistá nula, pár tisíc návštěvníků měsíčně může vygenerovat příjmy v řádu desítek korun. Nepříjemné také je, že příjmy z AdSense (i kdyby to bylo jen pár korun měsíčně) dělají z jejich příjemce automaticky plátce DPH. V případě, kdy našinec obchoduje s podnikatelskýmk subjektem z jiné země Evropské unie, má podle zákona povinnost přihlásit se jako plátce DPH. A Google pro vyplácení odměn z AdSense pro provozovatele webů ze zemí EU využívá svou pobočku v Irsku – jde tak o přeshraniční obchodování v rámci EU. Na výši odměny se povinnost stát se plátcem DPH nijak neprojeví, nepříjemností je ale nárůst administrace s těmito odměnami spojené. A v případě, kdy jsou výnosy z AdSense v řádu pár desítek či stovek korun, je otázkou, zda pak těch pár korun stojí za všechno to úřadování. Českou obdobou AdSense je služba Sklik provozovaná portálem Seznam.cz.

Další možností, jak z webu dostat peníze, je jeho zapojení do tzv. affiliate programů. Jde o provizní systém, kdeprodejce určitého produktu chce mít vybudovanou partnerskou síť stránek, které jeho produkt doporučují. Za toto doporučení získávají partneři odměnu za zákazníka, kterého k prodejci „dovedli“ – v podobě provize z prodeje. Partneři posílají své návštěvníky k prodejci pomocí odkazů a reklam umístěných na svých webech. Většina affiliate programů je jednoúrovňových, existují ale i affiliate programy založené na principu MLM – tedy budovánímnohaúrovňové struktury, kdy se každý partner snaží budovat si pod sebou další strukturu partnerů a bere pak provize nejen ze svých prodejů, ale i z prodejů těch, kteří jsou ve struktuře pod ním. V případě, že se do toho zamíchají ještě vstupní poplatky za možnost vstupu do afilliate programu, může se snadno affiliate program stát pouhou zástěrkou pro podvodné pyramidové systémy. V těch pak vydělávají jen ti, kdo jsou na začátku a na úplném vrcholu celé sruktury – ostatní dají v plen svůj web a výsledkem je ztráta mnohdy dlouho budované reputace bez protihodnoty v podobě peněz.

Klikačky a spol.

Vytvořit web nebo třeba i blog s hodnotným obsahem, který přiláká návštěvníky, a pak najít způsob jak ho„monetizovat“, není úplně jednoduché a rozhodně to není bez námahy. Existují i způsoby, jak se pokusit vydělatpeníze na internetu během vysedávání doma u počítače mezi „pařením“ her a surfováním po pornostránkách. Jde o různé klikačky a jejich obdoby. V případě klikaček se člověk zaregistruje do reklamního systému, který nabízí inzerentům umístění reklamy na bázi PPC, a pak už jen kliká na reklamy. Inzerent má díky podobným praktikám pocit, jaký je o jeho produkty zájem (škoda jen, že nikdo z té spousty lidí, co na ně klikají, si nakonec nic nekoupí),provozovatel systému má zajištěný příjem z reklamy.

Se samotným klikačem už to tak veselé není. Pokud bude klikat den co den jako o život, vydělá si za měsíc pár korun (skutečně jen pár). Většina systémů navíc vyplácí odměny  od celkové sumy například sto korun – klikač tak uvidí první peníze až za pár měsíců, pokud ho to do té doby nepřestane bavit nebo mezitím daný reklamní systém neukončí svou činnost. A nakonec se také z celého systému může vyklubat parta podvodníků, kteří nikdy nikomu za jeho zběsilé klikání nic zaplatit nechtěli.

Obdobou klikaček jsou e-mailovky. Po registraci do reklamního systému dostává registrovaný uživatel do své e-mailové schránky reklamní e-maily. Za každý přečtený e-mail mu pak náleží odměna – v řádu haléřů. Problém tohoto způsobu vydělávání peněz je podobný, jako u klikaček – mizivý výdělek, dlouhá doba od zahájení činnosti po první výplatu a smysluplnost takové aktivity.

převzato z webu zacitpodnikat.cz

Copyright © 2017 vydelky-klikacky.cz. Powered by PLATA s.r.o. | Hosting by Zserver. Download Zen Cart Templates